Nog 8 dagen tot vertrek... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Pier Dolmans - WaarBenJij.nu Nog 8 dagen tot vertrek... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Pier Dolmans - WaarBenJij.nu

Nog 8 dagen tot vertrek...

Door: pierdolmans

Blijf op de hoogte en volg Pier

13 Augustus 2011 | Nederland, Eindhoven

Nog 8 dagen en ik vertrek voor mijn fietsreis naar Chili. Vanaf Schiphol zal ik op 21 augustus via Parijs en Santiago naar Arica vliegen. Daar begin ik dan aan een bijna 4000 km lange route die mij via een stukje Argentinie op 13 oktober in Santiago de Chili zal brengen.

Heb er zin in!

• 15 Augustus 2011 - 13:15

Astrid:

Pier, ontzettend veel plezier gewenst in Chili en veel succes met het afzien ;-). Nog even het werk afronden en dan lekker 2 maanden niks, ben jaloers!!!

Groetjes Astrid

• 15 Augustus 2011 - 15:10

Laetitia:

Alvast heel veel plezier. Dacht dat je naar China ging.. ben niet zo goed geinformerd geweest door Arij waarschijnlijk. Heel leuk! begrijp nu waaroom je dit betsemming heb gekozen. leuk land, leuk mensen en genoeg te beleven qua landschappen. heel veel plezier en lekker fietsen dan!

Greetz
    Laetitia

• 16 Augustus 2011 - 06:44

Frank:

Gaaf Pier! Wat een gaaf land lijkt me dat om te fietsen. Ga je richting Atacama en Salta/Mendoza of meer langs de kust? Veel plezier in ieder geval en ben benieuwd naar de foto's!
    Cheers Frank S

• 16 Augustus 2011 - 09:03

Pier:

Route: Arica-Iquique-San Pedro de Atacama-Antofagasta-Copiapio-Argentinie (Paso San Francisco)-Chili (Paso Agua Negra)-Santiago.

• 16 Augustus 2011 - 11:01

Veel plezier in Chili!
    Wel een leuke verjaardag hebben hè!
    Veel suc6 met het fietsen!

• 16 Augustus 2011 - 16:52

Josine:

Heb je al vakantiestress?

• 16 Augustus 2011 - 16:53

;)

• 16 Augustus 2011 - 16:53

XD

• 17 Augustus 2011 - 11:29

Josine:

Ben je al je koffers in aan het pakken?
    Het lijkt me spannend zo ver weg door de bergen fietsen! Veel suc6! :)

• 17 Augustus 2011 - 13:04

Pier:

Koffers heb ik niet, maar een "BOB YAK" karretje met een mooie gele tas, zoek maar op Google... Die tas is al bijna ingepakt! :-)